czwartek, 7 listopada 2013

Bo o stopy też dbać trzeba, czyli Green Pharmacy Krem do stóp.


Za oknem coraz zimniej, minął czas lekkich sukienek i delikatnych sandałków. Teraz najważniejsze, to szybko założyć skarpety lub rajstopy i ciepłe paputki. Mniej czasu poświęcamy naszym stopom, niestety. Ale nie powinno tak być!
A jak dbać o najniżej położoną część naszego ciała? Oto pytanie..

(zdjęcie z domowa-uroda.pl)


Skóra na podeszwach stóp jest o wiele grubsza niż reszta skóry na naszym ciele – spełnia ona funkcję ochronną. Jednak, kiedy z powodu braku czasu, motywacji czy po prostu lenistwa skóra zaczyna się przesuszać i pojawiają się brzydkie zgrubienia, trzeba interweniować.

Moja pielęgnacja stóp wymaga nieco czasu, lecz warto. Ma początek zaopatrzmy się w sprzęt podstawowy, czyli:
  • miskę, w której zmieścimy stopy
  • tarkę do stóp( ja używam najzwyklejszego, ale kolorowe czasopisma go nie polecają)
  • nożyczki do paznokci i skórek
  • sól do kąpieli stóp,
  • peeling do stóp ( ja używam kawowego)
  • krem do stóp ( u mnie GREEN PHARMACY, kilka słów o nim niżej)


Co robię po kolei?
  • Najpierw zmywam stary lakier z paznokci.
  • Obcinam paznokcie i piłuję je – na prosto.
  • Moczę stopy w wodzie z solą.
  • Obcinam skórki.
  • Ścieram podeszwy stóp tarką.
  • Peelinguje stopy.
  • Nakładam krem do stóp GREEN PHARMACY
  • Maluję paznokcie ulubionym lakierem.



I teraz słów kilka o ulubionym kremie do stóp, czyli  
Green Pharmacy, Krem do stóp przeciw odciskom i zgrubieniom z kwasami AHA i olejkiem cedrowym





Obietnice producenta:

Krem zapobiega powstawaniu zgrubień i odcisków na stopach, zmiękcza i pomaga stopniowo usunąć już istniejące. Rozluźnia łączenia między starymi, zrogowaciałymi tkankami i powoduje ich oderwanie. Zgrubienia i odciski ulegają zmiękczeniu, stają się cieńsze i całkowicie zanikają. Krem zmiękcza skórę stóp, wygładza ją, zapewnia przyjemne uczucie świeżości.






Moja opinia:
Green Pharmacy się postarało. Już po drugiej aplikacji zgrubienia i odciski stały się bardziej miękkie i delikatne, łatwiej było je usunąć (wcześniej męczyłam się nożyczkami -,-) . Stopy mam nawilżone, czasem, aż sama się po nich „myziam” ;D. Krem ma lekką konsystencje, jest w kolorze ecru(?) takim lekko żółtym, jak krem cytrynowy do tortów. Super szybko się wchłania i jest niesamowicie wydajny! Pięty nie są już suche i szorstkie. Po jakims tygodniu regularnego stosowania zgrubienia całkiem zniknęły, stopy mam gładkie jak pupcia niemowlęcia ;) A ten zapach, lekki, jakby mentolowo-cytrynowy, trudno określić, na pewno odświeżający. Poza tym cenę też ma bardzo przystępną, około 5 zł w Rossmannie.
W serii są jeszcze kremy na inne dolegliwości, ale ten jest chyba najbardziej popularny. Jak się skończy przetestuje inną wersję.

Skład dla zainteresowanych:




Moja ocena, to 5,5/6 ( bo może czai się gdzieś jeszcze jakiś ideał?) 


Znacie ten krem?
Jakiś inny ulubiony?
Sposoby na piękne stopy?



Pozdrawiam!

A i piosenka na dziś:
La La La


2 komentarze:

  1. Nogi noszą nas codziennie kilkanaście km więc powinnyśmy na okrągły rok o nie odpowiednio dbać, szkoda że tak często się o nich zapomina i zaniedbuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Mam nadzieję, że i ja wezmę się za siebie i zacznę bardziej dbać o stopy.

      Usuń